Tuesday, 21 October 2014

DSK 6C


This post is actually untuk my classmates. The most annoying tahap nak mampus punya classmates. Haha. 
Korang, dah 3 tahun kita bersama. Mula-2 penuh je class kita, lepastu makin lama makin sikit. Ada yg berhenti lah, kawin lah hehehe. Dan alhamdulillah kita semua masih lagi bersama. Susah senang suka duka 3 tahun kita bersama selama ni. Nak habis dah diploma kita ni :') sebak wehh sumpah! Walaupun ada kadang kadang tu kita gaduh sesama sendiri kat dalam group whatsapp, salah faham lah apa lah, nama pun classmates kan. Kalau takda semua tu, kita takda lah kenangan nak simpan ye dakk.
Terima kasih Miss sebab jaga kitorg yg degil ni sampai sekarang. Macam macam masalah kitorg bg kat miss kan :'( kami mintak maaf miss. Terima kasih atas segalanya Miss :*

Semester 1

Semester 5

Semester 6