Thursday 30 May 2013

Sisters & Best Friends :)



Assalamualaikum and hey guys! I'm not going to write much, I just want to tell ya abt my new sisters aka best friends :) so lets get started!
Last entry I've told ya abt my twinnie aite? So now, I'm going to tell ya abt her again and another pretty girl named Umira :)
Ehemm! So semua orang dah tahu abt my twinnie, so I think tak perlu introduce lagi kot. Hehe and now let me tell ya abt Umira. :)
Her name is Nur Umira Bt Abu Bakar. Sweet 20. Act aku dah lama dah kenal dia, but as an ENEMY! Whahahah! Tapi itu dulu, now dah takda gaduh-2 lagi. Umie ni kawan baik twinnie, and aku kenal dia pun dari twinnie lah. She's a nice girl. Serious talk. Comel pun comel. Hihiii :3
And guess what, kami bertiga kongsi minat yg sama, iaitu HANTU CAMERA! Haha comel kan?
Lately ni kitorang selalu wassap, and gossips. Yes! Itu paling penting. Bila wassap, mula lah hantar gambar yg comel comel. Well, kitorang mmg comel bila dihadapan camera. Auuww!
Aku tak pernah jumpa Umira ni, serious. mesti korang tak percaya kan? Haaa! Aku dgn Pija pun jarang jumpa, baru dua kali kot jumpa! Haha kawan dah lama, tapi jumpa baru dua kali. Biasalah masing-masing duduk jauh, tak berkesempatan nak jumpa. Nvm, one fine day kita mesti jumpa, lepak sesama and snap gambar banyak-banyak :')
Now, diorang lah kawan aku, sahabat, musuh, tempat mengadu and everything for me.
I love them so much and hopefully hubungan kita kekal macam ni sampai bila-bila. Amin :) 

This! Pernah menjadi wassap icon kitorang :)

This is them. Pija and Umira :'*